Jak zrobić dobry e-mail marketing?

Pozostawanie w kontakcie z klientami jest ważne, jeśli chcesz, aby Twoja firma odniosła sukces. Istnieje wiele sposobów, aby to zrobić, ale jednym z najbardziej skutecznych jest za pośrednictwem poczty e-mail. Za pomocą tych wiadomości możesz promować swoją firmę i poinformować klientów o nowych dostępnych produktach lub usługach. Skorzystaj z poniższych wskazówek, aby rozpocząć.

Postaraj się, aby Twój adres e-mail był jak najbardziej osobisty. Podobnie jak w przypadku każdego rodzaju działań marketingowych, klient jest bardziej prawdopodobne, aby zaangażować się w transakcję biznesową z tobą po nawiązaniu relacji osobistych. Na przykład, jeśli masz pomysł, dlaczego chcieli twoje e-maile, umieścić go w wiadomości do nich.

Zawsze uzyskaj pozwolenie przed dodaniem kogoś do listy e-mail. Jeśli tego nie zrobisz, klienci mogą odejść lub złożyć skargę na twój spam.

Użyj narzędzi do pomiaru sukcesu kampanii e-mail marketingu. Powinieneś dowiedzieć się wszystkiego, ile możesz o tym, ile razy twoje e-maile są czytane, jeśli twoje wiersze tematy są czytane, które artykuły piszesz są czytane itp. Korzystanie z takich informacji może pomóc w przyszłym sukcesie kampanii, ponieważ będziesz wiedzieć, co działa, a co nie.

Skonfiguruj niektóre oczekiwania odbiorców, którzy zarejestrują się w kampanii e-mail. Po zarejestrowaniu się powinni otrzymać wiadomość e-mail z natychmiastowym potwierdzeniem, która poda, co mogą otrzymać po zarejestrowaniu się. Może to pomóc w budowaniu wspaniałych relacji z klientami i pomóc uniknąć skarg od odbiorców, którzy nie są świadomi tego, co otrzymywali.

Upewnij się, że kampania e-mailowa jest zgodna z Twoją marką. Użyj tych samych logo, czcionek, kolorów, a także podobnego stylu wiadomości do tego, co czytelnicy mogą znaleźć na swojej stronie internetowej. Dzięki temu odbiorcy wiadomości e-mail czują się komfortowo z zawartością i sprawiają, że są bardziej skłonni do jej otwierania.

Istnieją adresy e-mail zombie, a ludzie je sprzedają. To nie tylko marnuje twój czas, ale utrzymuje wiadomości z dotarciem do odpowiednich klientów docelowych. Upewnij się, że wiesz, w co się zaczynasz, i upewnij się, że wysyłasz wiadomości do osób, które mogą faktycznie robić interesy z Tobą.

Spraw, aby Twoje e-maile były zwięzłe. Nikt nie chce czytać przez kilka akapitów, gdy kilka byłoby wystarczyło. Ludzie nie mają dużo czasu w tych dniach, i można stać się persona non grata w swoich skrzynkach e-mail, jeśli nie doceniają kryzysu czasu, że większość ludzi ma do czynienia z tych dni.

Pochówek w swoich e-mailach. Zadaj prowokujące do myślenia pytanie i poproś czytelników o odpowiedź. To zaangażuje tych na liście, a oni będą czuć się jak mają bardziej osobiste doświadczenie niż w przeciwnym razie. Będziesz również zbierać cenne opinie, które można wykorzystać do dostosowania wiadomości e-mail w razie potrzeby.

Zachowaj ważne aspekty wiadomości „ponad owczarnią”. To „krotnie” odnosi się do obszaru, który jest wyświetlany w programie poczty e-mail. Wszystko, co jest ważne, powinno być ułożone z myślą o tym „krotnie”. Wielu czytelników używa ich do wyświetlania podglądu wiadomości przed podjęciem decyzji o jej otwarciu. Zachowaj wszystko, co jest ważne w tym obszarze, aby nie musieli przewijać, aby go znaleźć.

Do tej pory, należy zdawać sobie sprawę, jak skuteczne marketingu medium e-mail może być. To sprawia, że łatwo pozostać w kontakcie z klientami i utrzymać je na bieżąco na temat tego, co dzieje się z firmą. Jeśli umieścisz porady z tego artykułu w praktyce, Twoja firma będzie boom.

Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: Biznes